4WD Solitaire Shelter

Pêro Pinheiro, Lissabon, Portugal

Volle punten! We hebben geweldig werk geleverd en het hele team was super aardig, behulpzaam en de baas Paulo was geweldig. Wij komen graag terug! Bedankt Paulo voor de gastvrijheid

werni2k

Parkeerplaats bij een outdoorwinkel, op een industrieterrein met bijbehorende geluiden. Dorpje niet echt aantrekkelijk en de prijs voor het gebodene vond ik hoog. €13 euro per nacht, stroom, afvoer, water, wifi telkens €3 euro.

• december 2023

• december 2023