we zijn tevreden van deze camping. kortbij strand en stad. heel vriendelijk ook. praten engels. douches zijn oke. wel veel kleine plekken wat voor onze camper niet zo optimaal is. (7,5m) leuke tijd gehad hier.

martizio

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u het allerbeste!

MariusL

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Nononono-1

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw commentaar, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren.

Orbitur Viana do Castelo