Intermache Elvas

parkeerplaats van Intermarché - water tijdens openingstijden tankstation

• Rua Paco Bandeira

7350, Elvas, Portugal

• februari 2020

De serviceplek is uitstekend, langs het tankstation aan de zijkant van het gebouw. Geen toffe plek om te overnachten. Zou ik niet doen hier. Er zijn veel betere plekken in een straal van 40 km! Wel heel fijn dat je was gedraaid wordt terwijl je boodschappen doet. Top van Intermarché!!

• februari 2020

Hans en Astrid stonden hier 28/02/2020. Leek leuk, was het niet. Geen camper te zien, wel trucks. Doorgereden naar cp bij aquaduct. Veel te scheef, hoort niet als cp te worden vermeld. Camping Elvas was dicht. Dus naar Badajoz.

• september 2019

Hier nu, krappe kleine parkeerplaats voor de diensten in de smalle afrit van het tankstation. Pas op, toen ik het zwarte afvaldeksel opende, zag ik duidelijk het achterste uiteinde van een rat die door de afvoerpijp verdween en besloot te dumpen tot Badajoz. Ik heb het een 6 gegeven ondanks de rat

Harriet564

Alle 13 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• september 2019