Parking Avenida da Beira-Mar

Vila Nova de Gaia, Porto, Portugal

• juli 2024

Hele mooie plek. Een beetje winderig maar zeker de moeite waard. Vannuit je camper kun je genieten van een prachtige zons ondergang. Porto hebben wij van hieruit met de fiets bezocht.

• juli 2024

mooie plek, zeker een tiental campers voor de nacht. te geïsoleerd. Ik zou de camper daar niet de hele dag laten staan

marcoalderotti

prachtige plek. maar zijn door de politie weggestuurd. geen camperplek meer.

marcoalderotti

prachtige plek. maar zijn door de politie weggestuurd. geen camperplek meer.

• Avenida da Beira-Mar

4400-382, Vila Nova de Gaia, Portugal