Super gemeentelijke camping met zwembad, prachtige ligging allemaal in een dennenbos. Super schoon sanitair en prachtig gebouw. Bungalowverhuur is volgens mij erg populair in de zomer omdat het meer en de dam heel dichtbij zijn, mooie wandelingen mogelijk restaurant en bar

• februari 2024

mooie, nette camping. in vorige aangegeven geluidsoverlast van de snelweg, geen last van. beter hier staan dan op een schimmig gratis plekje. voor de prijs hoef je het niet te laten, 13,80 incl stroom/WiFi. En leuke bar.

Grumpy58

Leuk terrein met zeer verschillende plaatsen, zelf uitkiezen. Mooi sanitairgebouw. Inderdaad regendouches, echter met lauw water. Ook het afwaswater was nauwelijks lauw te noemen. Wat ons het meest stoorde was het geluid van de autoweg

• februari 2024

Alvão Village & Camping