Vampire Camping

Tohanu Nou, Zarnesti, District Brașov, Roemenië

TicToc33

we kwamen eind oktober in het donker aan maar mochten plek uitzoeken. prima voorzieningen waarbij het sanitair oud was maar keurig schoon. terrein prima te berijden wel wat prijzig

Ardeat

normaal kamperen, naar mijn mening te duur, wees heel, heel voorzichtig als het regent als het regent, voorwielaangedreven campers dreigen te zinken en vast te lopen, ik ben er op een haartje uitgekomen, ducato 2800 146pk, de bijgewerkte prijs is € 29 of 145 ze accepteert geen creditcards

Vampire Camping