Camping Noroc

Săcălășeni, District Maramureș, Roemenië

• juli 2024

alles klopt inderdaad. knus, goed sanitair, aardige eigenaar die goede tips geeft om dingen te doen, in ons geval in Baia Mara en meedenkt. aanrader, ook als je paar dagen wilt blijven

• juni 2024

camping Noroc is een hele fijne camping. Sfeervol, aangenaam en schoon. De eigenaresse is behulpzaam , attent en heeft af en toe een klein presentje. Ze regelt een bezichting voor het kleine houten kerkje, heeft een plattegrond voor een wandel- of fietstocht. Zeer aanbevelingswaardig.

SophiaLangeveld

Een prachtige plek inderdaad! Alles klopt.

• juli 2024

• juni 2024

SophiaLangeveld

Een prachtige plek inderdaad! Alles klopt.

Camping Noroc