Een aanrader. Mooie kleinschalige landelijke camping. ontspannen verblijf en gastvrij onthaal. En proper!! alles kraakhelder en super schoon.

Thuur Smet

Een mooie camping in een landelijke omgeving, mooie schone voorzieningen. Eigenaars zeer vriendelijk en gastvrij. We namen een Über-taxi naar Baia Mare, kost 30 RON per enkele reis. Deze plek wordt aanbevolen voor een ontspannende rust. We verbleven 3 nachten.

Annette&Pete

Mooie kleine camping. Alle camper voorzieningen goed geregeld. Zeer aardige eigenaresse. Super toiletvoorzieningen.

Camping Noroc