Camping Doua Lumi

Blăjel, District Sibiu, Roemenië

Erg fijne goed te bereiken (met carvan) camping, schoon netjes, rustige plek, prettige eigenaar die erg begaan is met zijn gasten en mee denkt. De kinderen hebben erg genoten van het huisje, speelgoed en het zwembad. We zouden 3 nachtjes blijven, dat zijn er 10 geworden.

A.hairwassers

Wat een oase van rust! Fijne ruime plekken op het gras. Heerlijk voor een overnachting. Klein zwembad erbij, helemaal prima!

• april 2023

Prachtige plek, we zijn drie dagen gebleven. De camping is inmiddels overgenomen door Theo, nog steeds een Nederlander dus. Veel zaken worden hier momenteel vernieuwd, maar alles wat je nodig hebt doet het. We betaalden 85 RON per dag all in. Dus inclusief stroom, water, douche, toilet etc.

• april 2023

Camping Doua Lumi