• juni 2023

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Camper met stroom en 2 personen 80 Ron ongeveer 17€ Het is heel schoon gehouden

Heel mooi en goed verzorgd, aardig eigenaar. goede sanitair. 23 euro

• mei 2023

2 mei 2023 Nieuwe Roemeense eigenaren, spreken Engels, vriendelijk en behulpzaam. Prijs is 100 RON per nacht all-in. Geen kortingkaarten meer. Ik sta hier alleen met de hond. Geheel omheind, fijn voor de hond en eventuele kinderen. Verder kloppen alle positieve reviews nog.

Heel mooi en goed verzorgd, aardig eigenaar. goede sanitair. 23 euro

• mei 2023