Camping De Vuurplaats

Fundu Moldovei, District Suceava, Roemenië

Camping De Vuurplaats

familiecamping - goed sanitair - uitzicht op de bergen - wandelgebied - ideale uitvalbasis om de beroemde Moldavische kloosters te bezoeken - er wordt geregeld gekookt voor de gasten - eigenaar organiseert diverse excursies

• DJ175 853

727265, Fundu Moldovei, Roemenië
  • RON 14,75 • 14 apr. t/m 1 okt.

• september 2020

• september 2019

Een prima camping met alles erop en eraan. Sanitair ruim voldoende en schoon. WiFi OK. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Goede winkels op een paar honderd meter afstand. Aardige beheerders die graag info over de omgeving verstrekken.

• mei 2019

We hebben hier twee nachten gestaan. Op zondag zijn we met John, de campingbeheerder, naar een dienst in de orthodoxe kerk geweest. Daarna via een wandeling van 4 km. naar het nonnenklooster. Hier kregen we een lunch bij de nonnen. Het was een heel bijzondere ervaring. John gaf veel informatie.

• september 2020

• september 2019

• mei 2019

Albokima

• RON 14,75 • 14 apr. t/m 1 okt.