• augustus 2019

Vanwege bodemgesteldheid niet op de grasvelden, maar op de parkeerplaats voor het hotel gestaan. Aan een zeer drukke en lawaaiige weg gelegen. Toilet tbv camperaars te vies voor woorden. Oogt allemaal nogal gedateerd.

• juli 2019

Ik ken deze plek al heel lang, maar nu is het te kleurrijk: 40 € is absoluut te duur - de kamers in het hotel zijn goedkoper! Natuurlijk komen we niet terug voor deze prijzen.

• april 2019

De plaats is oké achter het hotel op een weide V + E zijn ook beschikbaar, echter, de plaats kost 40 € en niet 21 roebels die zo grad zijn 4 € Dus niet correct

• augustus 2019

• juli 2019