Camp Dunav

Belgrado, Grad Beograd, Servië

• juli 2024

Leuke camping boven de Donau. Modern, schoon sanitair. Goede WiFi. Helaas zijn er nauwelijks schaduwplekken en niets (restaurants, winkels, bezienswaardigheden) op loopafstand, maar toch een duidelijke aanbeveling.

jak4i

geweldige camping, nieuw sanitair. aardige baas. we blijven nog een week !

Marton

Geweldige camping! We voelden ons meteen supercomfortabel. Pink Taxi was een geweldige aanbeveling bij de receptie. Coole persoonlijkheden, waaronder Lutz en Karlsson. Groeten aan uw team Jambo

• juli 2024

jak4i

geweldige camping, nieuw sanitair. aardige baas. we blijven nog een week !

Camp Dunav