Maribor Partizanska

Maribor, Administrative unit Maribor, Slovenië

• juli 2024

Eifeltrekker

hebben hier geslapen maar volgende keer maar ergens anders, vier plaatsen voor campers, ietsjes scheef, maar dicht bij het centrum. leuk voor overdag, niet voor de de nacht.

• september 2021

vreselijke nacht gehad. Op een doordeweekse nacht tot 3:30 mensen erg luidruchtig naast de camper aan het hangen en om 05:00 kwam het stadsverkeer weer op gang. Al zou ik geld toe krijgen dit nooit meer.

• juli 2024

• september 2021