hebben hier geslapen maar volgende keer maar ergens anders, vier plaatsen voor campers, ietsjes scheef, maar dicht bij het centrum. leuk voor overdag, niet voor de de nacht.

Wilmar

vreselijke nacht gehad. Op een doordeweekse nacht tot 3:30 mensen erg luidruchtig naast de camper aan het hangen en om 05:00 kwam het stadsverkeer weer op gang. Al zou ik geld toe krijgen dit nooit meer.

El-Alpinista

Bij station, weinig last van de treinen gehad. Stadsgeluiden zijn aanwezig. Prima gestaan en 's avonds, op fiets, centrum verkend.

Maribor Partizanska