Adrie-en-Herman

Heerlijk voor 1-2 hierna. we waren hier ingenaaid met een lengte van 7,28 m. prachtige ruimte om te ontspannen met uitzicht op de zee en de zonsondergang. Elektra en water (drinkkwaliteit), douche en toilet en wasgelegenheid aanwezig ...voor de prijs kun je niets zeggen!

Glücki29

6 staanplaatsen bij een plaatselijke wijnboer. De weg er naartoe was uitdagend voor ons ons met een rimor seal 695 (alkloof). Eerder bedoeld voor vans of kleine campers. Het is wel een prachtige lokatie, met een geweldig uitzicht.

Wijnboer Robivera