Dichtbij de waterval en het kleine stadje en de prachtige natuur rondom de Soca rivier. De camping is ontzettend duur, douchen met gordijntje en zoek maar uit waar je gaat staan. Rondom word je dus ingebouwd.

J.den-Broeder

Direct aan de Soca rivier (trappetje af), een gemoedelijk restaurant met kleine kaart en aardig personeel. Als je strategisch een plek uitzoekt, dan sta je hier top! Want geen gemarkeerde plekken, dus kies slim. Sanitair voldoet. Wij hebben hier prima nachtje gestaan!

SCWester

duur en overvol. er is geen ruimtecontrole. ze lieten iedereen gewoon binnen. enorme vragen naar de douches en de receptie. Camping van lage kwaliteit. we werden geblokkeerd door andere kampeerders om ons heen. vreselijk. een van de slechtste campings waar we ooit zijn geweest. het is ook duur.

Kamp Lazar