Mooie camping en vriendelijk personeel. Spreekt vlot Engels. weinig last van de bouwwerf.

EvelienVDV

prima camping twee dagen gestaan alles wat je nodig hebt is er .. van het bouwen aan het hotel zeker geen overlast ervaren ze waren aan werk maar ja dan moet je ergens anders staan … drie dames douches en drie heren douches allemaal prima en netjes .

Deoranjecamper

Niet onze soort camping. Wel een mooie grote plaats waar wij 44 euro per nacht moesten betalen. Twee volwassenen, een hondje, een kleine camper en stroom. Slechts 2 douches voor de heren. Er wordt een hotel gebouwd naast de camping wat voor de nodige overlast zorgt.

Lechaim!

Hallo van Camping Pullmann, bedankt voor uw beoordeling, actuele prijs in het hoogseizoen voor basisplaats type M, met 2 volwassenen, 1 hond en elektriciteit is 34,00€, u nam onze grootste plaats XL met elektriciteit, drinkwater en grijs water , dat is de reden waarom de prijs hoger is en € 44,00 kost. Wij wensen u het allerbeste, team Camping Pullmann.

Camping Pullmann