• november 2023

De camping ligt in een heel mooie omgeving, je kunt er veel mooie wandelingen maken. De campinguitbaters zijn erg vriendelijk en behulpzaam, het sanitair is verouderd en aan renovatie toe. Helaas is het een beetje duur geworden.

Heureka

beschrijving lijkt het ons een mooie camping plek helaas was de weg er naartoe te stijl voor ons tenminste vanaf de kant waar wij van kwamen van Jimena dat er een andere weg is naar deze camping via albanchez de magina

Bedankt voor uw evaluatie

het was super mooie omgeving ! het geblaf van de honden in de nacht is minder fijn ! en wat sanitair betreft is oké maar is een beetje aan vernieuwing toe ! Luc &Rennie

Reluc

Bedankt voor uw review, maar honden zijn vreemd op de camping.

• november 2023

Bedankt voor uw evaluatie

Reluc

Bedankt voor uw review, maar honden zijn vreemd op de camping.

Camping el Cantonet