Prima camperplaats, wellicht goed ivm lang kampeerders vooral Spanjaarden om een maximale tijdsduur aan te houden. Wel veel wind, wij staan ook aan de kust. 💨

JJAB

Sta je op een Goddelijke plek aan de zee ( niet op één van de 2 parkeerplaatsen ) bij Almeria GRATIS Komt er een camper aangereden met de kraan van het afvalwater open Wat een ASOCIAAL GEDRAG Deze verpesten het voor iedereen Moest dit toch ff kwijt Rem en Nettie Die mooie senorita

• 04120, Almería, SpanjeSitecode: 75329

Parking Punta del Rio