JWAG

Fijne plek om te overnachten, dank aan het dorp voor de gelegenheid. Ook leuk vriendelijk dorpje met terrasjes met groepjes kaartende mannen en lokale winkeltjes.

• december 2023

een gewoon stuk braakliggend terrein. Maar goed en rustig om de nacht door te brengen. Het stadje zelf is ook leuk om even door te wandelen. Leuke koffie barretjes. “La tienda del touriste” was een leuke koffiestop. De kerk was open en ze deden het licht voor ons aan en kregen privé uitleg😀

• december 2023

• Camíno del Cantínero