• maart 2023

erg stil, geen campers toen wij er waren. er staat een bord kamperen verboden. wij zijn door gereden

• februari 2023

vanaf de parkeerplaats aan de zeekant een schitterend uitzicht. Wil je avontuurlijk naar het strand lopen neem dan het pad aan het einde van de parkeerplaats, anders die vanaf de ingang. regelmatig politiecontrole. zelfs rond 22.30 uur. Het was niet druk en aankomen kan de hele dag.

• januari 2023

Twee schitterend gelegen parkeerplaatsen met prachtig uitzicht. Geen voorzieningen maar wel gratis momenteel.

• maart 2023

• februari 2023