Wat een leuke locatie, mooi aangelegd, stroom werk alleen niet. Wij hebben we van zaterdag op zondag er geslapen en erg veel last gehad van hangjongeren tot 2 uur. Daarna was het wel heel rustig.

Kraaijenoord

Nette, ruime 5-tal cpplaatsen. Verhard, ieder eigen laad-losgelehenheid. Evt. stroomaansluiting. Bij onze overnachting helaas geen stroom en ietwat last van muziek, hangjeugd. o

Ludgard-en-Leo

Dank aan de gemeente, een nette eigen camperplaats in een parkeer haventje. Dorp niet spectaculair maar de omgeving wel.

Camperlocatie Coripe