chrisvanH

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Gemeenschappelijke ruimtes (douches, toiletten, was- en afwasruimte) geen klachten, ze zijn erg schoon. Wat het zwembad betreft, ga verder, helemaal niet onderhouden (althans op dit moment). Prettige camping die aan de verwachtingen voldoet.

Campeursdudimanche

Zeer onvriendelijk ontvangst. we werden niet toegelaten omdat 1 persoon geen paspoort bij zich had. Zijn paspoort op telefoon en rijbewijs op kaart werden ook niet geaccepteerd. We moesten weer vertrekken. De toon van de receptionist was beledigend. En dat in een EU land!

• Carretera Sevilla-Cádiz

Dos Hermanas, Spanje