Area Malaga Beach

La Cala Del Moral, Málaga, Andalusië, Spanje

mooie camperplaats , plaatsen zijn niet zo heel groot. Van hieruit prima fietsen naar Malaga. Ook mooi boulevard vlakbij camping en leuk dorpje. wij komen zeker nog keertje terug

Bosje1

eenvoudig en schoon, aan de zee gelegen en met de bus of fiets is Malaga te bereiken. het dorpje naast de camping biedt ook alles wat nodig is. hier komen we terug. we zijn 2 nachten gebleven

Je-moet-maar--n-hobby-hebben.-

Het enige voordeel is dat je aan de zee staat en dat je douches en wc’s er hebt maar verder was het niet wat! voor de douches moet je betalen. wel makkelijk om naar de bus te lopen voor een tripje naar Malaga.

Area Malaga Beach