Finca Ángela

La Herradura, Sevilla, Andalusië, Spanje

Rustige camping. We hebben er 2 x heerlijk gegeten . Met de trein naar Sevilla geweest en daar de mooie fietstocht gedaan ( georganiseerd door Angela) . Ooknog 1 mooie fietstocht door de omgeving gemaakt. ultrera is een mooi dorp, zeker de moeite waard om te bezoeken.

Bosje1

Hallo Bosje1, Ontzettend dank voor jullie mooie 5-sterren review en dito woorden. Wij zijn ontzettend blij dat jullie zowel van onze camperplaats hebben genoten als het eten. Jullie tips zijn wij niet vergeten en daar gaan wij mee aan de slag tijdens onze tijdelijke, seizoen sluiting. Hopelijk mogen wij jullie weer op Finca Angela ontvangen. Reis veilig en blijf genieten! Lieve warme groet van Angela & James https://www.fincaangela.com https://www.piatours.nl https://www.piabikes.nl

ze zijn gesloten van 1 mei tot 1 november

johanholstein

Hallo Johan, Klopt inderdaad dat wij dit jaar van 1 mei tot 1 november gesloten zijn. Dit hebben wij even nodig. Maar desondanks je korte bezoek wel ontzettend dank voor je mooie 4-sterren review! Reis veilig en blijf genieten! Lieve warme groet van Angela & James https://www.fincaangela.com https://www.piatours.nl https://www.piabikes.nl

Wij hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht. De ontvangst is heel gastvrij, je voelt je welkom. Je bent altijd welkom voor een praatje en een glas wijn. Het sanitair is schoon en netjes. Goede wifi. Een prima uitvalsbasis voor Sevilla. Jack en Anke

user4262048

Lieve Jack & Anne Onze dank voor jullie mooie 5-reviews en worden. Dat heeft voor ons aan dat wij de goede richting zitten maar constant blijven werken aan verbetering. Fijn dat jullie hier hebben kunnen uitrusten na jullie intensieve reis. Hopelijk zien wij jullie weer terug en dan zorgen wij dat James weer beter is en weer heerlijk kan koken. Reis veilig en blijf genieten! Lieve warme groet van Angela & James https://www.fincaangela.com https://www.piatours.nl https://www.piabikes.nl

ze zijn gesloten van 1 mei tot 1 november

Finca Ángela