La Herradura, Sevilla, Andalusië, Spanje

Finca Ángela

Heel rustige plek met vier zeer ruime camperplekken (15×8 m.) met zwembad, sanitair en WiFi. Gastvrije Nederlandse eigenaren. Gebruik GPS-coordinaten van Google Maps. Vrij en wijds uitzicht over de landerijen van Utrera. Kok kan heerlijke gerechten op tafel toveren. Eigenaresse kent de omgeving (Sevilla) erg goed. Utrera is een gezellig stadje met vertier en veel supermarkten. Reserveren noodzakelijk.

• 41710, La Herradura, Spanje

• januari 2023

Camperan

Beste Camperan, Heel vervelend om jullie reactie te lezen. Hopelijk hebben jullie wel een ander fijn plekje kunnen vinden. Wij hebben jullie persoonlijk willen contacten maar hebben geen gegevens van jullie in ons systeem? Vandaar via deze weg. Het verbaast ons dat jullie 13 campers hebben geteld. Dat doen wij en mogen wij ook niet. Wij hebben 8 plekken. Het kan zijn wanneer een camperaar zonder te reserveren laat in de avond aankomt. Die sturen wij dan voor die nacht niet weg. Maar stel dat er 13, 14 0f nog meer campers zouden staan? Ons terrein is 1,5 hectare groot. Standaard zijn er 3 douches en 3 toiletten. Nogmaals dat aantal doen wij niet maar het terrein is groot genoeg en er is voldoende sanitair. Het door jullie beschreven muurtje en modder, is ons ook onbekend. De camperplaats zelf is verhard en heeft grind. Daarnaast mogen mensen vrij in de weide (op gras) staan. Maar dat muurtje en modder moeten wij zelf eventjes zoeken. Desalniettemin blijft de ervaring voor jullie en voor ons naar. Mochten jullie (weer) in de buurt zijn dan willen wij jullie een gratis overnachting aanbieden en uitnodigen voor een kosteloze maaltijd of diner. Om teleurstellingen te voorkomen: Wij koken om de dag, niet iedere dag dus informeer bij je reservering wanneer er gekookt wordt. Hopelijk tot ziens! Reis veilig en blijf genieten! Warme groet van Angela en James https://www.fincaangela.com https://www.piatours.nl https://www.piabikes.nl https://andalusieshop.nl

• januari 2023