Wij hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht. De ontvangst is heel gastvrij, je voelt je welkom. Je bent altijd welkom voor een praatje en een glas wijn. Het sanitair is schoon en netjes. Goede wifi. Een prima uitvalsbasis voor Sevilla. Jack en Anke

user4262048

Lieve Jack & Anne Onze dank voor jullie mooie 5-reviews en worden. Dat heeft voor ons aan dat wij de goede richting zitten maar constant blijven werken aan verbetering. Fijn dat jullie hier hebben kunnen uitrusten na jullie intensieve reis. Hopelijk zien wij jullie weer terug en dan zorgen wij dat James weer beter is en weer heerlijk kan koken. Reis veilig en blijf genieten! Lieve warme groet van Angela & James https://www.fincaangela.com https://www.piatours.nl https://www.piabikes.nl

Kemver

Lieve Carla, Fred & Bella, Wat voelen wij ons altijd weer vereerd met jullie komst. Warm, gezellig en vertrouwd. En dan ook weer zo'n mooie 5-sterren recensie krijgen waarvoor ontzettend dank. Het koken en de daarbij behorende gezelligheid missen wij zelf ook maar inderdaad de gezondheid laat het nu (hopelijk eventjes) afweten waardoor koken te belastend is. Maar dat gaat weer goed komen! I.p.v. koken hebben jullie ons meegenomen en getrakteerd op een heerlijke lunch waar wij ons buikje heerlijk rond gegeten hebben. Nogmaals dank jullie wel! Wij zien jullie graag weer terug! Reis veilig en blijf genieten! Lieve warme groet van Angela & James https://www.fincaangela.com https://www.piatours.nl https://www.piabikes.nl

Finca Ángela