Nerva, Huelva, Andalusië, Spanje

Parking Penā de Hierro

parking naast bezoekerscentrum Peña del Hierro - gebruik GPS-coordinaten - centrum 4km

• Unnamed Road

21670, Nerva, Spanje

3van 5

verloren plaats De vernietiging van de natuur is beangstigend. We hebben ernaar gekeken, maar we wilden hier niet blijven.

Aska

We vonden het hier geweldig. Zeer rustig en slechts een paar andere busjes hier 's nachts. geen voorzieningen maar wel een prullenbak bij de toeristische attractie. Ondanks al het mijnafval was er 's ochtends veel vogelgezang.

• februari 2022

wat een prachtige omgeving hebben 4 dagen de omgeving verkent je kan ook in riotinto en waar het treintje vertrekt staan voor een ticket bij het spoorweg museum in riotinto coördinaten staan op park for night app best de moeite waard

3van 5

• februari 2022