• april 2023

• oktober 2021

rustige plek 2 nachten verbleven 17.10. Carwash ouder maar ok veel schaduwplekken We gingen niet naar het strand, hadden de weg niet gevonden, niet aangegeven, reden een paar minuten verder en stonden op het strand met de kitsurfers

• maart 2020

Deze camping is open en kost 17 euro met ACSI-kaart. Zeer vriendelijk personeel. Vers brood kan dagelijks worden gekocht bij de kleine supermarkt op de camping. Geweldige hond loopt ongeveer 0,5 km naar een zeer zandstrand sandyDouches heet en schoon

• april 2023

• oktober 2021