waren hier 26-2-2024 op zich een mooie plek maar veel overlast gehad van klittende jeugd met scheurende auto's tot 1 uur snachts. Ook watertap die hier zou zijn niet kunnen vinden. Met onze buscamper konden we er komen maar met een grotere camper zal het lastig worden. Han.

• maart 2023

kwam op een zondag reizend vanuit Antiquera, slaagde erin om net door de stad te komen met onze 7. 5 m busje maar geen prettige ervaring. Dit is gewoon het marktplein waar parkeren gedoogd lijkt als de markt niet aan is. Geweldig uitzicht, maar zou niet terugkeren tenzij we inkrimpen.

• februari 2023

wat een leuke plek met geweldig uitzicht. Je loopt zo het winkelstraatje in met kleine supermarkt en diverse cafés en restaurantjes.

• maart 2023

• februari 2023

JohanRoos

Parking Teba (Recinto Ferial)