Mooie rustige plek, waar wij twee nachten zijn geweest. Netjes verzorgde voorziening voor douchen, toilet en de was. Nadeel bij de service is de onduidelijkheid van het water gebruik in relatie tot de toilet uitstort. Je kunt er niet vanuit gaan dat de slang alleen voor water nemen wordt gebruikt.

RodeKruisCamper

Ruime camperplaats, grind/zand. Door de regen waren de meeste plaatsen nogal modderig. Zeer schoon sanitair. Keukentje/zithoekjes. Wij vonden de omgeving nogal saai en zijn na 1 nacht weer vertrokken.

Camping La Estepa