• maart 2023

Heerlijke plek. Aanrader. Helaas was water nog niet aangesloten, waarschijnlijk ivm feit dat het nog vroeg in seizoen is. De dierentuin met prehistorische dieren is bijzonder...

• november 2022

Voor ons natuurliefhebbers met honden 🐾🐾🦮 een droomplek. Restaurant is open en we worden heel vriendelijk bediend. Bedankt aan de gemeenschap ✨✨✨✨✨

• april 2022

Rustig gelegen CP met weids uitzicht, in het plaatselijke restaurant kun je inderdaad een lekker biertje drinken, de serrano ham en patates bravas zijn ook heerlijk en dat voor een schappelijke prijs.

• maart 2023

• november 2022