Geweldige cp met alle faciliteiten. Tegenover de cp bij El Prado heerlijk gegeten. In het dorp een kruidenier die voor " pan integral" kan zorgen. We hebben fantastische wandelingen kunnen maken!

Adlijn

mooie parkeerplaats met alles wat erbij hoort, lof voor de gemeenschap en gratis 👍🍀

• maart 2023

prachtige cp aan de rand van het dorp. We wilden de middenstand wat spekken, door naar het restaurant aan de overkant van se weg te gaan, maar iedereen kon er eten bestellen, behalve wij, heel vreemd !! maar chapeau voor de gemeente met zo’n mooie plek 👌

• maart 2023

• Calle Prado