Area Autocaravana

Zaragoza, Aragón, Spanje

• juli 2024

Prima plek om Zaragoza te bezoeken. de fietspaden zijn ideaal om snel in het mooie centrum te komen. zeker geen gribusplek. Supermarkt Carrefour dichtbij (alleen dicht op zondag).

Soestdijk5

Zoals voorgangers al aangaven een meer dan prima CP om de stad te bezoeken, wij zijn met de fiets geweest. Carrefour is dichtbij maar parkeerplaats is niet toegankelijk voor campers vanwege een lage toegangspoort 2,10 meter.

• juli 2024

• Calle Poeta Luciano Gracia