4van 5

Prima camperplek met servicepunt, ruime plekken en tramhalte aan de overkant. Door verkeer op (snel)weg en tram niet rustig, maar ideaal om Zaragoza te bezoeken. Wij kwamen begin van de middag en toen waren behoorlijk wat officiële plekken beschikbaar.

Hokipoki

Gratis parking, op praktische plek. Officiële gedeelte was om 12 uur vol. We hebben op het overloop gedeelte gestaan. Dat was s avonds ook vol. Alle camper faciliteiten aanwezig. Ligt aan de snelweg en dat hoor je.

Brigitte22

Superplek voor een CP. Alles wat een CP hoort te hebben is er en gratis. Officieel 36 plaatsen, naar er kunnen op het naast liggende parkeerterrein nog een heleboel bij. Wat is Zargoza een mooie stad en prima te bereiken met de tram.

4van 5

• Calle Poeta Luciano Gracia