kwam ‘s middags om 16.00 aan en nog een laatste plaatsje vrij, na een nacht en dag valt het me op dat er bij meeste buren geen beweging valt te bespeuren en vermoed dat veel locals deze parking voor hun camper gebruiken, aankomst en vertrek met bagage en taxi gezien

beebrand

Prima (gratis) plek binnen camperdeel om te staan en met de bus (c1 of c2), € 1.20 p.p. de oude binnenstad te bezoeken.

JosWilma

Vannacht hier gestaan en uitstekend geslapen. Gisterenmiddag aangekomen en in 45 minuten naar het oude centrum gewandeld. Water en afstorten voorhanden. Geen stroom. We stonden met ongeveer 15 andere campers.

• Calle Daniel Moyano

33011, Oviedo, Spanje