Bij de receptie geven ze aan dat ACSI korting alleen buiten het hoogseizoen geldig is, wij waren te moe om verder te zoeken dus konden we € 28,- voor 1 overnachting betalen ohja nog stroom erbij € 6,- Dus € 34,- voor 1 nacht, :(

ReneNGwen

een mooie camping, prachtige zwembaden. Een gezellig restaurant waar je heerlijk wat kan drinken en eten met een prachtig uitzicht. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Een aanrader. Het kan er wel druk zijn .

-Anna-

Prachtige camping voorzien van alle benodigde faciliteiten (winkeltje, bar, restaurant, zwembad, etc.). Echte aanrader ! Leuk stadje op loopafstand.

• AS-341 71

33567, Ribadesella, Spanje