Camaleño, Cantabrië, Spanje

Parking aan riviertje - aan doorgaande weg - centrum 3km

• Barrio Bárcena 4E

39582, Camaleño, Spanje

lekker rustig, wees op je hoede, want het was een beetje modderig om binnen te komen. als je een zeer vriendelijke verdwaalde herdershond ziet, zeg dan hallo en bied water / eten aan. heel verdrietig dat we hem niet in ons busje konden passen en mee naar huis konden nemen 😢

• oktober 2021

mooie plek aan riviertje.. stonden er alleen.. mooie natuur. waterkraan aanwezig… geen verlichting… aanrader voor wie van natuur houd

• maart 2020

Bijna vlak gebied tussen een riviertje en de weg. Waterkraan gratis. Bomen zouden in de zomer schaduw geven. Ruwe weg geen probleem, ga langzaam. Weinig verkeer op de weg. Ik heb hier een rustige nacht gehad maart 2020. Geen lichten, dus het is 's nachts erg donker. Picknicktafels.

• oktober 2021

• maart 2020