prachtig plekje. Hobbelig terrein maar na deze droogte geen probleem. Water is er geen vuilnisbak. 2 nachten gestaan prima rustig ‘s nachts aan een kabbelend beekje. Helaas veel irritante vliegen.

BKL

We hebben de herdershond gezien. Qua omvang past hij zeker niet in een busje. Zag er slecht uit en liep mank. Wij zijn niet gebleven vanwege het grote aantal vliegen

• mei 2022

lekker rustig, wees op je hoede, want het was een beetje modderig om binnen te komen. als je een zeer vriendelijke verdwaalde herdershond ziet, zeg dan hallo en bied water / eten aan. heel verdrietig dat we hem niet in ons busje konden passen en mee naar huis konden nemen 😢

• mei 2022

• Barrio Bárcena 4E