Leuke kleine camping. Netjes verzorgd. Mooi sanitair. Gratis gebruik van wasmachine en droger. Groot restaurant. Helaas alleen tijd voor één nachtje ivm doorreis. Omgeving ziet er veelbelovend uit. Drie bewegwijzering trailrunning routes bijvoorbeeld.

Mariska-M

helaas konden we hier niet overnachten. niet gereserveerd dus we zijn verder gaan zoeken.

graaf65

Een heerlijke camping met een heerlijk restaurant en schoon sanitair . De omgeving is werkelijk fantastisch. Er zitten wel een paar plaatsen bij waar je goed moet levelen . Heel leuk plaatsje met 4 supermarkten op 20 minuten wandelen en 7 minuten met de fiets bereikbaar . Diverse leuke restaurants!

Camping Ramales