Camping El Helguero

Ruiloba, Cantabrië, Spanje

Camping El Helguero

locatie op camping - vlakbij zee - gebruik GPS-coordinaten - speciale overnachtingsprijs [20-10u]zie website - zwembad en restaurant op terrein - centrum 2km

• Barrio Ruiloba 49A

39527, Ruiloba, Spanje
  • € 24,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

Rustige en redelijk schone camping. Heel correcte voorzieningen, alle plaatsen met gras. Een maar, het gebied van badkamers en lacaderos, schoon maar erg oud. In principe plaats ik hiervoor niet meer interpunctie

• mei 2019

Blijkt dezelfde eigenaar van camping waar we eerder weggingen omdat sfeer ons niet aansprak. Dat was duidelijk doorgebeld waardoor ontvangst hier niet vriendelijk was. Wij zijn weer verder gereden.

• september 2018

Zeer rustig gelegen, proper sanitair, goed en goedkoop restaurant, m.a.w zeer goed voor een verblijf van enkele dagen.

Herman-Nicole

Alle 4 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Stroom (unknownA)

• mei 2019

• september 2018

Herman-Nicole

• € 24,00 • 1 apr. t/m 30 sep.

• Stroom (unknownA)