Aangekomen op maandag 3 juli 2023, camping was gesloten. via telefoon contact opgenomen. Ja wij zijn vandaag gesloten komt morgen terug was het antwoord. Voor ons een locatie om te vergeten.

Papoe---Omi

op de site staat er 15 euro wij wel 30 euro betaald camping verouderd maar als je houd van rust ideaal

pedro1616

Je kan merken dat Adam en Eva al lang geleden uit Eden vertrokken zijn. Het is allemaal oude meuk. Verdord gras en hobbelig terrein. Gelukkig deed de stroom het. De aansluit kastjes vallen zowat uit elkaar. Dat deed anders vermoeden.

Camping El Eden