Zeer kleine plaats en alleen toegankelijk met kleinere stacaravans. We hadden veel moeite met het keren met onze camper (9m). Ik kon niet eens denken aan parkeren.

• augustus 2019

Geen diensten dus ga voorbereid. Landelijke afgelegen plek. Mooie wandelingen. Gieren en mogelijkheden om de natuur te bekijken. Beetje vaag bij aankomst, ga naar Casa informatiecentrum voor ticket. Rijd goed geen probleem voor 7,5 meter camper.

• maart 2019

Geen faciliteiten maar een mooie rustige plek. Veel ruimte. Geen schaduw. In maart was het parkkantoor gesloten, waardoor we niet konden betalen.

• augustus 2019

• maart 2019