Camping Riberduero

Peñafiel, Valladolid, Castilië en León, Spanje

• juli 2024

drie nachten op deze fantastische camping gestaan. hele mooie grote afgebakende plaatsen. prima sanitair en alles superschoon en opgeruimd. goed advies mbt eten en fietsroutes. plek om terug te komen 👍

• juli 2024

Mooie verzorgde camping. Zeer proper en comfortabel sanitair. Onthaal in het Nederlands. Rustige ligging, winkel op fietsafstand.

Bedankt voor de mooie woorden :) Groetjes, Lisanne

• juli 2024

Een fijne, gezellige en gemoedelijke camping. Vriendelijk ontvangst. Zwembad. Goede sanitaire voorzieningen met fantastisch douche. Ruime plaatsten met voldoende schaduw. Jammer dat er in dit gebied zoveel vliegen zitten. 33.00 euro per nacht 2 personen inclusief stroom.

Kanepieper

Wat fijn om te lezen dat jullie van jullie verblijf op onze camping hebben genoten. We hopen dat de vliegen jullie niet al te veel last hebben bezorgd. Het bordje met "verboden voor vliegen" heeft tot nu toe niet geholpen maar we zoeken nog steeds door naar andere oplossingen ;) Tips zijn welkom! Groetjes, Lisanne

Bedankt voor de mooie woorden :) Groetjes, Lisanne

Camping Riberduero