Mooie plek om te staan, sanitair super schoon en goed onderhouden. Leuke en aardige eigenaren. Omgeving is mooi en typisch voor de regio. Leuke dingen om te zien en om met de fiets te bezoeken. Wijnproeverij op de camping was zeer geslaagd.

Ceuclum

Het was zeker erg gezellig tijdens de wijnproeverij! Nogmaals bedankt voor jullie bezoek (en natuurlijk voor deze review!) en tot de volgende keer :) Groetjes, Lisanne

Zeer vriendelijke ontvangst met goede restaurantaanbevelingen. Verwarmd en schoon sanitair met haardroger, alles perfect. Geweldige prijs/prestatieverhouding!

Büssli2023

Ontzettend bedankt voor deze mooie review! Wie weet tot ziens :) Groetjes, Lisanne

• maart 2024

prachtige omgeving zeer behulpzaam personeel schone en warme toiletten en douchen in plaats van 2 nachten zijn we er 4 gebleven. Genoten van de processies van de Semana Santa. Zeker een camping om terug te komen.

Piet-van-Meeteren

Hallo Piet, Wat een fijne review! Leuk dat ook jullie langer zijn gebleven. Er is zo veel te ontdekken in deze mooie omgeving, dus we hopen jullie zeker terug te zien. Groetjes, Lisanne

• maart 2024

Camping Riberduero