Peñafiel, Valladolid, Castilië en León, Spanje

Camping Riberduero

kleine camping aan rand van stad - kasteel van Peñafiel met lokaal wijnmuseum

• Avenida Polideportivo 51

47300, Peñafiel, Spanje
  • € 23,00 • 11 mrt. t/m 13 apr.

€ 28,00 • 14 apr. t/m 16 apr.

€ 23,00 • 17 apr. t/m 28 apr.

€ 28,00 • 29 apr. t/m 1 mei

€ 23,00 • 2 mei t/m 30 jun.

€ 28,00 • 1 jul. t/m 11 aug.

€ 31,00 • 12 aug. t/m 17 aug.

€ 28,00 • 18 aug. t/m 31 aug.

€ 23,00 • 1 sep. t/m 15 sep.

€ 28,00 • 16 sep. t/m 18 sep.

€ 23,00 • 19 sep. t/m 3 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

Heerlijke rustige camping met mooie camperplaatsen en leuke ontvangst. Camping wordt supergoed onderhouden. Schoon sanitair en heerlijk zwembad. Zeker een aanrader!

Danny_Femke

Hoi Danny en Femke, Bedankt voor jullie bezoek en natuurlijk ook voor deze review. Geniet van jullie verdere reis en natuurlijk van het Coldplay concert! (Stieken zijn we een beetje jaloers). Groetjes Lisanne & Sidney

Ger-onderweg

Dank jullie wel voor het schrijven van een review, dit wordt altijd erg gewaardeerd. Het opknappen van de douches staat zeker ook op ons verlanglijstje, dus daar zullen we deze winter zeker met de eigenaar over spreken. Groetjes van Lisanne en Sidney

Mooifut

Bedankt voor de review en fijn om te lezen dat jullie dit een fijne camping vinden. De overlast was ontzettend vervelend voor zowel de kampeerders als voor ons en we zijn blij dat de groep vandaag weg is gegaan! Ik heb hiervan geleerd dat er volgende keer sneller en strenger ingegrepen moet worden en dat groepen hier niet meer welkom zijn! Geniet nog van jullie verdere verblijf, nu in alle rust :) Groetjes, Lisanne

Mooifut

• € 23,00 • 11 mrt. t/m 13 apr.

€ 28,00 • 14 apr. t/m 16 apr.

€ 23,00 • 17 apr. t/m 28 apr.

€ 28,00 • 29 apr. t/m 1 mei

€ 23,00 • 2 mei t/m 30 jun.

€ 28,00 • 1 jul. t/m 11 aug.

€ 31,00 • 12 aug. t/m 17 aug.

€ 28,00 • 18 aug. t/m 31 aug.

€ 23,00 • 1 sep. t/m 15 sep.

€ 28,00 • 16 sep. t/m 18 sep.

€ 23,00 • 19 sep. t/m 3 okt.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie