• april 2023

Rustige camperplaats aan de rand van het bovendorp. Vanaf de plek heb je een prachtig uitzicht over het dal. 's avonds maakt de plaatselijke bevolking een wandeling over de plaats en genieten van het uitzicht. Er is geen stroom, maar overige voorzieningen zijn top. Een aanrader!

• april 2023

Wij staan hier begin april en het is zeer rustig. Het dorpje en de CP liggen op een hoger gelegen plateau met prachtig uitzicht. De weg erheen is denk ik lastig voor campers langer dan 8m. Het dorp heeft een kasteel, een bakker en een slager en ziet er authentiek uit.

Area autocaravanas Portillo