• mei 2022

Prachtige plek zonder voorzieningen maar met super-uitzicht en een heerlijk verkoelend windje! Fijn dat dit soort plekken ook op campercontact te vinden zijn!

• juni 2021

Gewoon geweldig uitzicht! Nieuwe parkeerplaats bijna klaar. Geen faciliteiten! Maar we hebben alles bij ons!

• juli 2020

Fantastische plek en uitvalsbasis voor wandelingen. Mooi uitzicht wel camper in de wind gezet. Geen voorzieningen, maar dat hoeft ook niet elke keer. Ondergrond zand en kiezels.

• mei 2022

• juni 2021