• oktober 2018

Zeer hard DC-gebied gevonden en bovendien gesloten. We zijn teruggegaan om een ​​andere locatie te zoeken. De website Camper Contact moet dit gebied volledig verlaten.

• oktober 2018

We waren er op 26 september 2018. We zagen een nagenoeg leegstaand bedrijfsgebouw van een kajakclub. Er is een receptie, maar daar was niemand. Verwaarloosde en wat naargeestige plaats zonder voorzieningen in the middle of nowhere. Plaats kan beter uit het bestand worden geschrapt.

• december 2017

Good Place bestaat niet als csmpercor, niemand kende hem, bracht de nacht naast het voetbalveld, rustige plek

• december 2017

Hoces del Duratón S.L.