Ik weet niet, waar het vandaan komt, maar ook in de weekenden 5 euro. Er wordt toezicht gehouden, dat er geen auto op de CP komt en geen campingbedje toegestaan . Voor het overige een goede overnachtingsplaats.

• november 2023

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan het centrum met loosplaats en drinkwaterkraan. Inderdaad rumoerig door drukke wegen aan weerszijden van de camperplek, dus 's-nachts je oordopjes in. Op maandag zijn de meeste historische gebouwen en musea gesloten. Supermarkt Dia op loopafstand.

• Avenida Ramón Pradera

47009, Valladolid, Spanje