Mooie vlakke camping dicht bij de stad met alle voorzieningen behalve stroom. Carlos overhandigde ons een mooie kalender met foto's van de omgeving. Goede supermarkt en uitstekend Menu del dia bij Restaurant La Cueva.

RCGB

perfekte plaats je kan met de hond mooi wandelen s avonds nog snel wat kleine boodschapen in de Dorps Winkel haben later op de avond kwam Carlos voorbij aardige man zelfs zijn voorstelings Briefje was op duits omdat we een camper met een duits kenteken hebben

• december 2023

Wat een vriendelijk dorp. Ook wij hebben Carlos ontmoet. Hij doet zijn best om je een welkom gevoel te geven. Heerlijk gegeten bij Restaurant Donny, om de hoek. Dank voor de gastvrijheid

• december 2023

Area de Villadiego