• maart 2023

wij wilden hier gisteren gaan staan. hek was met ketting afgesloten. maar na een blik op het terrein zijn we onmiddellijk doorgereden. vreselijk. het maakte een armoedige indruk en de omgeving is ook treurig. camping 3 km verderop ook afgesloten.

houtenhuisje

Reserveren inderdaad niet nodig. Sanitair gedateerd maar schoon. Weinig schaduw maar wij hadden een heerlijk plekje onder een grote boom AJR

AJR

Prima plek. Veel vaste plaatsen maar voldoende voor camperaar. Wij hadden NIET gereserveerd en konden zonder probleem een plekje krijgen. Melden in de bar.

• maart 2023

Camping Palazuela