prima camping niet luxe maar alles aanwezig en schoon busvervoer naar de stad werkt prima eindpunt van de bus is ook opstopping voor de terugweg erg leuke stad was wel koud

• december 2023

we stoppen daar om naar Lissabon te gaan. perfect voor een tussenstop, de camping ligt goed gelegen ten opzichte van de snelweg. 19€ 2 personen met elektriciteit... voor een tussenstop is het perfect voor ons.

olivier46100

prima plek! rustig en vlakbij Salamanca! op de fiets even boodschappen gedaan en besloot twee nachten te blijven. voorzieningen zien er prima uit en alles wat je nodig hebt is er! in de verte de snelweg, maar ligt er aan hoe de wind staat😉

• december 2023

Camping Ruta de la Plata Cat.2