Gevonden op 24 april 2024 na een koude fase in Hessen, Zuid-Frankrijk en Noord-Spanje, redding - 17 graden. 1e open CP in de regio. Alles wat een bescheiden camperaar nodig heeft, is aanwezig en van goede kwaliteit. Daarom blijven we langer op weg naar Portugal

WOMOstell14

Grote camping bij Hotel met zwembad. Vriendelijke ontvangst, bus naar Salamanca voor de deur.

grote

Heel veel plaatsen, heel veel schoon sanitair in één gebouw, bomen krijgen blad dus kans op schaduw wordt groter, kleine shop, vers brood en de bus stopt op de camping.

Camping Regio