Fijne plek in het bos, heerlijk rustig. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen, zwemmen in het meer. Het klopt alleen niet dat je gratis staat als je in het restaurant eet. Wij hebben, overigens prima, gegeten voor ruim € 40 maar moesten ook nog betalen voor de camperplek.

• maart 2019

We spraken met de staf van het gebied en hij vertelde ons dat ze AC's niet toegaven, dat hij in de zomer in het hoogseizoen asmitia 2 of 3 was, maar alleen om de nacht door te brengen, maar hij zei dat hij noch afvalwater had, noch water had bijgevuld. Het is geen AC-gebied

• maart 2019

Los Ranchales