Plek met mooi uitzicht. Let op zoals eerdere melding: buiten om het dorp heen rijden!!! Campers passen niet in het dorp😝 De officiële cp vonden wij opgesloten, dan liever oordopjes tegen het verkeer.

• maart 2023

bij goede plek een aardig uitzicht. Daar is dan wel alles mee gezegd. peuken, glas en urine lucht geven aan dat er alternatieve activiteiten plaats vinden. De weg direct naast de parkeerplaats is behoorlijk druk. voor ons reden om naar de officiële plek te gaan

• maart 2023

Parque Minero de Almaden