Het vorige review is per ongeluk verkeerd geschreven. Dit hoorde bij cp 107824. Deze cp verdient 5 sterren als er stroom en de toiletten open zouden zijn. Mooie ruime plaatsen en mooi wandelgebied. Vergeet geen goedkope wijn te kopen bij de plaatselijke Bodega.

Hapria

Goed voor 1 nacht als je erg veel behoefte hebt aan slaap. Naar onze mening een dorp van niks en een cp met alles wat je nodig hebt behalve stroom. Wel levelers gebruiken. De kiezel ondergrond is schuin. Wij zijn doorgereden.

• december 2023

• december 2023