Als camperplaats netjes, maar elk uur 3 goederentreinen. Duurde tot 2 uur in de nacht en om 7 uur alweer bussen en treinen. Bijna geen oog dichtgedaan. Niet voor herhaling vatbaar.

HvK67

zeer rustige plek, we brachten een nacht door. , je hoort de trein een beetje, de diensten in de omgeving kunnen verbeterd worden dankzij de mensen van Almansa

• maart 2022

- water kun je tappen beneden in het speeltuintje bij het zwarte paaltje - grijs water kun je kwijt op de camperplaats - zwart water(toilet) kun je hier niet kwijt wij hebben hier niet overnacht maar bij Finca Caravana(aanrader)zijn geen voorzieningen

• maart 2022

Parking Almansa